Przedszkole jest czynne od godz. 7:00 do godz. 17:30.
ORGANIZACJA ODDZIAŁÓW NA ROK 2023/2024
Przedmiot | Dzień | Oddział I | Oddział II | Oddział III |
Język
angielski |
wtorek | 11.10-11.25 | 11.30-11.55 | 10.00-10.25 |
Gimnastyka
korekcyjna |
poniedziałek/czwartek | 9.50-10.05 | 10.10-10.25 | 9.25-9.50 |
Młody PodróżnikKarolina Ciźla-Baraniuk | środa | 12.00-12.30 | ||
BiblioterapiaKarolina Kosewska | środa | 12.00-12.30 |
GRUPA | PONIEDZIAŁEK | WTOREK | ŚRODA | CZWARTEK | PIĄTEK |
I | 8.00-15.50 | 8.00-15.30 | 8.00-15.30 | 8.00-15.50 | 8.00-15.30 |
II | 7.10-16.50 | 7.10-17.00 | 8.30-16.30 | 7.30-16.50 | 7.30-17.00 |
III | 7.00-17.30 | 7.00-17.30 | 7.00-17.30 | 7.00-17.30 | 7.00-17.30 |
Od godziny 7.00 dzieci zbierają się w sali grupy I.
Po południu, zgodnie z ww. godzinami pracy, organizacja grup jest następująca dzieci z grupy I i czterolatki z grupy II przebywają w sali grupy I. Dzieci z grupy III i pięciolatki z grupy II przebywają w sali grupy III.
Po skończeniu pracy oddziału II, wszyscy przebywają w sali grupy I.
Ramowy rozkład dnia
GRUPY MŁODSZE
Godzina |
Harmonogram |
---|---|
07:00–8:10 |
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zajęcia wspomagające prowadzone przez nauczyciela. Tworzenie warunków do podejmowania przez dzieci działań według ich pomysłów, rozwijanie zainteresowań i uzdolnień dzieci. Przygotowanie pomocy do zajęć i zabaw wspólnie z dziećmi. Dowolne zabawy podejmowane przez dzieci. |
08:10–08:20 | Zabawy podejmowane przez dzieci. Zabawy ruchowe integrujące całą grupę. |
08:20–08:30 | Przygotowanie do śniadania. Czynności higieniczne. |
09:00–09:45 | Zajęcia dydaktyczne w sali lub ogrodzie. Realizacja zadań zawartych w miesięcznych planach wychowawczo – dydaktycznych. Rozwijanie wrażliwości i aktywności twórczej dzieci poprzez kontakt z literaturą, sztuką, muzyką i przyrodą. Nabywanie umiejętności przez działanie. Uwzględnianie indywidualności każdego dziecka. |
09:45–10:00 | Dowolne zabawy podejmowane przez dzieci. |
10:00-10:15 | II śniadanie – spożywanie owoców. |
10:15–11:20 | Pobyt w ogrodzie, spacery i wycieczki. |
11:20–11:30 | Powrót do przedszkola – czynności samoobsługowe w szatni. |
11:40–12:00 | Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne w łazience. |
12:00-12:30 | I. Obiad – drugie danie. |
12:30–14:10 | Odpoczynek poobiedni. Słuchanie muzyki lub bajek. Czynności samoobsługowe – rozbieranie się i ubieranie, toaleta. Zabawa ruchowa. |
14:20–14:50 | II. Obiad – zupa plus przystawka (warzywa, owoce, ciasto własnego wypieku, jogurty, budynie itd.) |
14:50–15:00 | Czynności higieniczne po obiedzie. |
15:00–17:30 | Swobodna zabawa w kącikach zainteresowań lub w ogrodzie. Czas na swobodną zabawę. Zajęcia wspomagające prowadzone przez nauczyciela. Rozchodzenie się dzieci do domu. |
GRUPY STARSZE
Godzina |
Harmonogram |
---|---|
07:00–8:10 | Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zajęcia wspomagające prowadzone przez nauczyciela. Tworzenie warunków do podejmowania przez dzieci działań według ich pomysłów, rozwijanie zainteresowań i uzdolnień dzieci. Przygotowanie pomocy do zajęć i zabaw wspólnie z dziećmi. Dowolne zabawy podejmowane przez dzieci. |
08:10–08:20 | Zabawy podejmowane przez dzieci. Zabawy ruchowe integrujące całą grupę. |
08:20–08:30 | Przygotowanie do śniadania. Czynności higieniczne. |
09:00–09:45 | Zajęcia dydaktyczne w sali lub ogrodzie. Realizacja zadań zawartych w miesięcznych planach wychowawczo – dydaktycznych. Rozwijanie wrażliwości i aktywności twórczej dzieci poprzez kontakt z literaturą, sztuką, muzyką i przyrodą. Nabywanie umiejętności przez działanie. Uwzględnianie indywidualności każdego dziecka. |
09:45–10:00 | Dowolne zabawy podejmowane przez dzieci. |
10:00-10:15 | II śniadanie -spożywanie owoców. |
10:15–11:20 | Pobyt w ogrodzie, spacery i wycieczki. |
11:20–11:30 | Powrót do przedszkola – czynności samoobsługowe w szatni. |
11:40–12:00 | Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne w łazience. |
12:00-12:30 | I. Obiad – drugie danie. |
12:30–13:0013:00-14:10 | Odpoczynek poobiedni. Słuchanie muzyki lub bajek. Tworzenie warunków do podejmowania przez dzieci działań według ich pomysłów, rozwijanie zainteresowań i uzdolnień dzieci, praca indywidualna i w małych grupach. |
14:20–14:50 | II. Obiad – zupa plus przystawka (warzywa, owoce, ciasto własnego wypieku, jogurty, budynie itd.) |
14:50–15:00 | Czynności higieniczne po obiedzie. |
15:00–17:30 | Swobodna zabawa w kącikach zainteresowań lub w ogrodzie. Czas na swobodną zabawę. Zajęcia wspomagające prowadzone przez nauczyciela. Rozchodzenie się dzieci do domu. |